Semoga Masih Ada Peluang

salam semua..selamat hari raya..
Blog da jd sarang tebuan…he3..banyak cerita sebenarnya yang nak dikongsi..tapi tula..masa membataskan..time ada kuliyah..penuh sehari..time xde plak,xde langsung menyebabkan malas nak mandi n p mana2..2minggu kebelakangan ni asyik bz ngan test je..sekarang..exam plak..pas2 bleh balik...yeay..ramai kenkawan aku xpuas hati pasai diaorang kata aku duk trg..bleh balik tiap2 minggu..tahun ni aku posa n berbuka 3hari je tau kat umahh..hu3..sedih..most of time spent kat hostel..bulan posa la paling sibuk..sebab aku xambik koko sem ni,jdaku terpaksa aktifkan diri,klaux xdpt hostel woo..aku happy sngt coz pd bulan posa haritu aku dpt posa,slat trawih,sahur n bbuka ngan ngan best fren time kt al-falah dulu.4 thun xjmpa beb..rndu gler kt dia..agknya 4thn lg cmni la rs ridu aku kat ex udm..berbalik citer asal..kbtulan nadia blk cuti summer..xpasai2 dia jd student umt untk 2hr…

Aku join gema merdeka konvoi berbasikal dia pun nyibuk jgk..aku p bazaar ramadhan dia ikut jgk..ibaratnya dia jd ekor akula 2,3 hari tu..sampai aku pi toilet pun dia ikut. ciandia...



Jaguh angkat berat umt bersama bodyguardnya..sebelah knannya nadee the truth.. khas diimport dr Egypt n sblah kirinya jan the great.. diimport dr dungun..heh3..


Ditengah2..Jaguh basikal litar tok jembal bersama pom2 girl..



Persaingan sengit..jan yang kerisauan takut dikalahkan oleh pelumba yang handal2 belaka..



Briefing sblm acara..dalam ramai2 ni..sorang ada budak sesat..ntah cmna dr egypt sesat ke umt..



masing-masing sibuk dengan kenderaan masing2..



jangan tertipu..semua tu basikal pinjam je..heh3



setelah 4 tahun xberjumpa..akhirnya dapat naik basikal sesama..



Slps knvoi.Jan n nad..mesra..Walaupun Cuma 2 hari baru kenal....ukhuwah fillah..




Setelah berkonvoi..dr kiri..nadia,ekin,yana,jan,nadia,kak lina dan..ehem2..he3..

malam tu kami bukak pose sesama..syukur sangat nadia n jan dapat saling menerima..ciap kd geng kamcing lagi..lepas solat terawih,pak sedara nad mai ambik..tok nadia ciap bawa ole2 lagi..aku dapat hantar sampai kat pintu pagar umt je..akhirnya rindu terubat..sedih woo.entah bila lagi kami akan berjumpa..klau salah seorang Dr kami pergi dulu..itulah perjumpaan terakhir kami....aku doa semoga lepas ni masih ada peluang...isnin malam nad msg ckp dia da blik ptrajaya n lepas raya dia akan fly..meneruskan perjuangan..
ps/jan ms mjlis pnutup tu..gmbar yang muncul kt slide asyik muka nad je..he3..kecut jgk perut..he3..nad tau sy dpt no 3 dalam cipta pantun jenaka..rasamacam nak tergolek ketawa coz xcy..jan ngan muka xpuas hatinya nak pi bakar bilik jkpp..heh3.




Hmmmmm...Cccccakkkk!!!

1 Comment:

  1. nadia said...
    Yepp,semoga masih ada peluang.Amin
    pandai awk bercerita ea..ada je selingan dia..hahahh..boleh masuk pertandingan bercerita ni..mesti suka baca novel ni..

    haih,sedih pun ada,lawak pun ada baca entry ni..nnt ada rezeki,kita jumpa lagi ye.main beskal2 sesama n makan sesama..rindunyaaaaaaa..

    seronok dpt knl&kwn dgn janne.janne rock!hehe

    femesnya sy kat sana,sape la yg duk amik gmbr sy tu kan.hik3..lps ni kalo masuk umt,mesti sume kenal.tak pyh segan2 dah.hahaha

    jane yg bertungkus lumus siapkan pantun,awk plak yg menang.ish3..ini tidak adil!!!patutnya sy kena join gak jane bkr bilik awk tu!terbakar tak bilik awk??ngeh3

    okla,sy tau,entry ni dah masuk 3 bln,tapi sy baru nk komen.hehehe.

    all the best to sha&janne..till we meet again!!may our friendship long lasting..till we meet again...IMY..:)

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.