Sempena bulan ramadhan yang lepas...aku ada terniat nak khatamkan al-quran dalam ms sebulan tu..tp klau aku buat seorang,mnala termmpu..aku pun decide nk join progrm tadarus..kt cni best tau..diaorang xlbihkan mna2..sebb sumenye basic sains..klau kt udm dulu..budak pengajian islam yang concure..ktaorg terpnggir..berblk cter asal..aku pun msk..kbtuln ada kt surau program tu..semasa brefing ustaz kata progrm ni 100hours..msia book of record..mak aih..biar betul..ustz pun ckp..first btlkn niat..kita msk ni bukan sbb sijil.tp kerana allah..mmg btl..aku xkshpun psl sjil tu..aku pun tatau npe..n nasib baiknya..jadual aku kena time orang bebuka..7-8,5-6,7-8mlm..huhu..rezki kn..dpt berbuka freee..he3..bebudak laki kt cni best tau..xmcm kt udm..nmje pengajian islam..xtgur orang..padahal...dia yang lebih..bebudak kt cni mmg responsible la...tp udm tmpat paling best blajar woo..ni la gambar2 yang sempat di di snap..




my group



tengah tunggu turn..



concerntrate..jgn kacau...



majlis penutup..



da abiss..

1 Comment:

  1. nadia said...
    sempat jgk dia masuk..ingtkn x sempat dah nk join..kalo tak menangis tak berlagu la kan :P

Post a Comment



Newer Post Older Post Home

Blogger Template by Blogcrowds.