DeDiCateD To YoU..

Tanggal 15 julai 2006,aku dimasukkan ke UDM kampus KUSZA untuk menyambung pengajianku..
masa tu..sapa pun aku tak kenal..masuk2 kelas,ada la budak pompuan tu tegur..
"second intake ye?"aku pun jawab.."ye"...dia pun cakap"maknanya awak kawan sy la ye..he3"aku pun senyum je..dari hari kehari..aku semakin kenal dia..1st time jumpa,kenal muka..sampai sekarang aku ingat wajah dia..dia cantik..ayu..nak tengok gambar dia?



esoknya tau nama dia..nama dia nor hafizai amzah..
tinggal kat chabang tiga..da ada pakwe..ni gambar pakwe dia..



eh betul ke pakwe fizai ni?
he3
pejam celik..pejam celik,da tiga tahun aku kenal dia..dan kami dah pun berpisah kerana menuntut ilmu.aku tetap rindukan dia..
dan hari ni...
umur dia dah genap 21 tahun..
tiga tahun berturut2 yang lepas,kami sambut birthday dia bersama..
To My Beloved Friend Fyza..Happy BirtDay To you..Hope U are Sucessful in life and be a good muslimah..ameen..


haa..ni barubetul pakwe dia..he3

Newer Posts Older Posts Home

Blogger Template by Blogcrowds.